З 1 серпня компанія WOG пропонує своїм клієнтам нову послугу, що має назву WOG Assistance. Це цілодобова інформаційно-консультаційна підтримка автомобілістів в дорозі. Вона надаватиметься абсолютно безкоштовно всім клієнтам-учасникам програми «Прайд на АЗС WOG».
До переліку консультацій, які надаватимуться службою, входять:
• надання загальної інформації про місцезнаходження, адреси та номери телефонів АЗК WOG, станцій технічного обслуговування, послуг евакуатора, технічної допомоги, таксі, готелів і ДАІ;
• надання інформації про порядок дій у ДТП: перша медична допомога, інструктування учасників, загальний порядок звернень до страхової компанії;
• інформація про наявність вільних місць у готелях, пошук найближчого закладу харчування за параметрами замовника;
• технічна консультаційна допомога у разі поломки автомобіля або інформація щодо специфіки технічного обслуговуваня транспортного засобу;
• інформація про місцезнаходження, телефони екстрених служб;
• бронювання авіабілетів, готелів, таксі;
• інша інформація за за запитом клієнта.
«Спектр наших послуг ніколи не обмежувався лише наданням якісного пального нашим клієнтам. Ми постійно дбаємо про комфорт автомобілістів у дорозі: на АЗК WOG завжди можна придбати свіжі хрусткі сендвічі та круасани, натуральну високоякісну каву; перепочити за зручними столиками в кондиційованому приміщенні або відвідати чисту вбиральню. Нова послуга WOG Assistance також покликана підвищити комфорт і безпеку наших клієнтів, забезпечивши їх всією необхідною інформацією та фактично, надавши безкоштовний консьєрж-сервіс, який пропонується лише найкращими готелями за додаткову плату. Ми продовжуємо доводити, що українські водії завжди могли покластися на нас», - зазначив генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький.
Для отримання послуги, клієнт телефонує за безкоштовним номером 0800300525, обирє розділ 4 (WOG Assistance), повідомляє оператору номер картки «Прайд», своє прізвище та ім’я і замовляє послугу чи отримує інформацію по запиту.
#azswog